ЛІНГВОМЕТОДИЧНІ ТА ПСИХОЛІНГВІСТИЧНІ АСПЕКТИ РОЗВИТКУ ЗВ’ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ

Чупріна О. В. (2011) ЛІНГВОМЕТОДИЧНІ ТА ПСИХОЛІНГВІСТИЧНІ АСПЕКТИ РОЗВИТКУ ЗВ’ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ. // «Розвиток наукових досліджень, 2011»: Матеріали сьомої міжнародної науково-практичної конференції, м. Полтава, 28-30 листопада 2011 р., 7. С. 97–99.

[img]
Preview
Текст
Download (185kB) | Preview

Анотація

Комунікативно-діяльністний підхід до навчання української мови у початковій школі передбачає орієнтацію на всі види мовленнєвої діяльності (мовленнєва змістова лінія, за якою вивчається українська мова у початковій школі). Йдеться про спрямованість на мовленнєвий розвиток дитини, на організацію суб’єкт-суб’єктної навчальної взаємодії «учитель – учень».

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Користувач: Н.І. Бєлова
Дата подачі: 17 Груд 2012 11:45
Оновлення: 15 Серп 2015 02:56
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8818

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу