Сорока, О. В.
(2012)
АРТ-ТЕРАПІЯ ЯК ФАКТОР ЗБАГАЧЕННЯ ТВОРЧОСТІ ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ.
Вісник Житомирського державного університету.
рр. 145-151.
Опис
Статтю присвячено вивченню особливостей арт-терапевтичної роботи з молодшими школярами.
Розкрито зміст і суть поняття ''арт-терапія'', визначено її можливості. Представлено поетапну
структуру проведення арт-терапевтичного заняття з дітьми. Охарактеризовано умови щодо
підбору прийомів створення художніх зображень. Описано арт-терапевтичні техніки для дітей
молодшого шкільного віку. Визначено, що практикоорієнтований характер арт-терапії, що об'єднує
потенціал мистецтва, педагогіки і психології, повною мірою відбиває тенденцію до інтеграції знань,
властивій сучасній гуманітарній науці, що може стати продуктивним у справі модернізації
підготовки вчителя початкової школи.
Actions (login required)
 |
Перегляд елементу |