Формування креативності як складової педагогічної майстерності майбутніх вчителів фізико-математичних дисциплін у процесі вивчення іноземної мови

Лук’янчук С. Ф. (2005) Формування креативності як складової педагогічної майстерності майбутніх вчителів фізико-математичних дисциплін у процесі вивчення іноземної мови. Науковий пошук молодих дослідників. Випуск ІІ.. С. 104–109.

[img]
Preview
Текст
Download (137kB) | Preview

Анотація

У статті описані шляхи формування креативності майбутніх вчителів фізико-математичних дисциплін у процесі вивчення іноземної мови та надаються приклади пошуково-творчих завдань на заняттях з англійської мови.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: креативність, педагогічна майстерність, іноземна мова, студенти фізико-математичного факультету
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті
Користувач: В. С. Кравець
Дата подачі: 24 Груд 2012 08:12
Оновлення: 15 Серп 2015 03:15
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8888

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу