Місце інформаційно-комунікаційних технологій у системі професійних умінь майбутніх учителів гуманітарних дисциплін

Зимовець О. А. (2010) Місце інформаційно-комунікаційних технологій у системі професійних умінь майбутніх учителів гуманітарних дисциплін. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. С. 296–306.

[img]
Preview
Текст
Download (158kB) | Preview

Анотація

У статті розглядається проблема визначення місця інформаційно-комунікаційних технологій у системі професійних умінь майбутніх учителів гуманітарних дисциплін. Автор розглядає підходи до визначення поняття «ІКТ», аналізує засоби ІКТ, які найбільш доцільно застосовувати в професійній діяльності вчителів гуманітарних дисциплін, та уточнює склад професійних умінь, необхідних майбутнім вчителям-гуманітаріям у застосуванні ІКТ.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: професійні уміння, інформаційно-комунікаційні технології, майбутні вчителі гуманітарних дисциплін.
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті
Користувач: В. С. Кравець
Дата подачі: 24 Груд 2012 08:10
Оновлення: 15 Серп 2015 03:15
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8899

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу