Зимовець О. А. (2010) Місце інформаційно-комунікаційних технологій у системі професійних умінь майбутніх учителів гуманітарних дисциплін. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. С. 296–306.
Preview
15_Статья_ИКТ_Сумы_коррект_2.pdf
Завантажити (158kB) | Preview
Анотація
У статті розглядається проблема визначення місця інформаційно-комунікаційних технологій у системі професійних умінь майбутніх учителів гуманітарних дисциплін. Автор розглядає підходи до визначення поняття «ІКТ», аналізує засоби ІКТ, які найбільш доцільно застосовувати в професійній діяльності вчителів гуманітарних дисциплін, та уточнює склад професійних умінь, необхідних майбутнім вчителям-гуманітаріям у застосуванні ІКТ.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | професійні уміння, інформаційно-комунікаційні технології, майбутні вчителі гуманітарних дисциплін. |
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті |
Користувач: | В. С. Кравець |
Дата подачі: | 24 Груд 2012 08:10 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 03:15 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8899 |