Модель підготовки майбутніх учителів гуманітарних дисциплін до здійснення диференційного підходу у навчанні учнів загальноосвітніх навчальних закладів

Гуманкова, О. С. (2011) Модель підготовки майбутніх учителів гуманітарних дисциплін до здійснення диференційного підходу у навчанні учнів загальноосвітніх навчальних закладів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. pp. 111-115.

[img]
Preview
Text
Download (147kB) | Preview

Abstract

Стаття присвячена проблемі підготовки майбутніх учителів гуманітарних дисциплін до здійснення диференційного підходу у навчанні учнів загальноосвітніх навчальних закладів. Дослідження висвітлює та обґрунтовує зміст та структуру моделі підготовки майбутніх учителів до здійснення зазначеного підходу у навчанні учнів загальноосвітніх навчальних закладів.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: диференційований підхід, підготовка майбутніх вчителів
Subjects: L Education > L Education (General)
Divisions: Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of the English Language and Primary ELT Methodology
Depositing User: лаборант В. С. Кравець
Date Deposited: 24 Dec 2012 08:09
Last Modified: 15 Aug 2015 03:16
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8903

Actions (login required)

View Item View Item