Гуманкова О. С. (2011) Модель підготовки майбутніх учителів гуманітарних дисциплін до здійснення диференційного підходу у навчанні учнів загальноосвітніх навчальних закладів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. С. 111–115.
Preview
гуманкова.pdf
Завантажити (147kB) | Preview
Анотація
Стаття присвячена проблемі підготовки майбутніх учителів гуманітарних дисциплін до
здійснення диференційного підходу у навчанні учнів загальноосвітніх навчальних закладів.
Дослідження висвітлює та обґрунтовує зміст та структуру моделі підготовки майбутніх
учителів до здійснення зазначеного підходу у навчанні учнів загальноосвітніх навчальних закладів.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | диференційований підхід, підготовка майбутніх вчителів |
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті |
Користувач: | В. С. Кравець |
Дата подачі: | 24 Груд 2012 08:09 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 03:16 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8903 |