Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Модель підготовки майбутніх учителів гуманітарних дисциплін до здійснення диференційного підходу у навчанні учнів загальноосвітніх навчальних закладів

Гуманкова О. С. (2011) Модель підготовки майбутніх учителів гуманітарних дисциплін до здійснення диференційного підходу у навчанні учнів загальноосвітніх навчальних закладів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. С. 111–115.

[thumbnail of гуманкова.pdf]
Preview
Текст
гуманкова.pdf

Завантажити (147kB) | Preview

Анотація

Стаття присвячена проблемі підготовки майбутніх учителів гуманітарних дисциплін до
здійснення диференційного підходу у навчанні учнів загальноосвітніх навчальних закладів.
Дослідження висвітлює та обґрунтовує зміст та структуру моделі підготовки майбутніх
учителів до здійснення зазначеного підходу у навчанні учнів загальноосвітніх навчальних закладів.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: диференційований підхід, підготовка майбутніх вчителів
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті
Користувач: В. С. Кравець
Дата подачі: 24 Груд 2012 08:09
Оновлення: 15 Серп 2015 03:16
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8903

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу