Реформа американської школи як важлива умова реалізації полікультурного виховання учнів у дослідженнях учених США

Лук’янчук, С. Ф. (2011) Реформа американської школи як важлива умова реалізації полікультурного виховання учнів у дослідженнях учених США. Порівняльно-педагогічні студії. Науково-педагогічний журнал. pp. 166-170.

[img]
Preview
Text
Download (157kB) | Preview

Abstract

У статті проаналізовані дослідженнях американських учених у галузі реформування школи як важливої умови реалізації полікультурного виховання учнів. Відповідно до ідеї полікультурного виховання, реформа школи означає трансформацію навчального плану на полікультурних засадах, зміни у стилях і методах роботи вчителів, а також у цілях, нормах і культурі школи.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: полікультурне виховання, реформа школи, полікультурний навчальний план, культуровідповідна педагогіка, стилі навчальної діяльності
Subjects: L Education > L Education (General)
Divisions: Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of the English Language and Primary ELT Methodology
Depositing User: лаборант В. С. Кравець
Date Deposited: 24 Dec 2012 08:08
Last Modified: 15 Aug 2015 03:16
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8906

Actions (login required)

View Item View Item