Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Реформа американської школи як важлива умова реалізації полікультурного виховання учнів у дослідженнях учених США

Лук’янчук С. Ф. (2011) Реформа американської школи як важлива умова реалізації полікультурного виховання учнів у дослідженнях учених США. Порівняльно-педагогічні студії. Науково-педагогічний журнал. С. 166–170.

[thumbnail of лук3.pdf]
Preview
Текст
лук3.pdf

Завантажити (157kB) | Preview

Анотація

У статті проаналізовані дослідженнях американських учених у
галузі реформування школи як важливої умови реалізації полікультурного
виховання учнів. Відповідно до ідеї полікультурного виховання, реформа
школи означає трансформацію навчального плану на полікультурних
засадах, зміни у стилях і методах роботи вчителів, а також у цілях,
нормах і культурі школи.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: полікультурне виховання, реформа школи, полікультурний навчальний план, культуровідповідна педагогіка, стилі навчальної діяльності
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті
Користувач: В. С. Кравець
Дата подачі: 24 Груд 2012 08:08
Оновлення: 15 Серп 2015 03:16
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8906

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу