Організація професійної підготовки майбутніх учителів в інформаційному суспільстві США: назустріч нової освітньої парадигми

Самойлюкевич І. В. (2007) Організація професійної підготовки майбутніх учителів в інформаційному суспільстві США: назустріч нової освітньої парадигми. Наукові записки. Серія «Психологія і педагогіка». С. 431–441.

[img]
Preview
Текст
Download (153kB) | Preview

Анотація

У статті розглядаються труднощі і протиріччя на шляху комп’ютеризації педагогічної освіти у США, пропонуються результати порівняльного вивчення освітніх парадигм індустріальної та інформаційної епох. За допомогою кейсової методики автор аналізує досвід американського університету з проблеми інтеграції інформаційно-комунікаційних технологій у програми професійної підготовки майбутніх учителів іноземних мов

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: інформаційне суспільство, освітня парадигма, освітня система, напрями діяльності, професійна підготовка
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті
Користувач: В. С. Кравець
Дата подачі: 24 Груд 2012 08:08
Оновлення: 15 Серп 2015 03:16
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8908

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу