Самойлюкевич І. В. (2007) Підготовка вчителів іноземних мов в інформаційному суспільстві США: навчання впродовж життя. Наукові записки. Серія „Психологія і педагогіка. С. 313–323.
Preview
ост.pdf
Завантажити (158kB) | Preview
Анотація
У статті розглядаються особливості впровадження у США програми навчання впродовж життя в теорію і практику професійної підготовки вчителів іноземних мов до діяльності в умовах інформаційного суспільства. Автор аналізує вимоги до сучасного вчителя і деякі шляхи використання ІКТ у процесі неперервного професійного розвитку в американському освітньому просторі
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | інформаційне суспільство, навчання впродовж життя, діяльність, ІКТ, професійний розвиток |
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті |
Користувач: | В. С. Кравець |
Дата подачі: | 24 Груд 2012 08:08 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 03:16 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8909 |