Хронюк, С. М.
(2012)
ОСОБЛИВОСТІ ХУДОЖНЬОЇ РЕАЛІЗАЦІЇ ОБРАЗІВ ВЧИТЕЛІВ ТА НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ В ШКОЛІ У ТВОРАХ І. ФРАНКА ТА С. ВАСИЛЬЧЕНКА.
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (64).
рр. 220-229.
Опис
У статті основну увагу звернено на сатиричний характер творів із шкільного життя демократичного
кола письменників І. Франка і С. Васильченка та простежено природу і особливості цієї сатири.
Головне завдання публікації полягає у розкритті специфіки художньої реалізації митцями діяльності
сільського вчителя в соціальному плані. Змальовано сатиричний струмінь в оповіданнях письменників-
педагогів, який розвінчує існуючий суспільний лад, що поставив народного вчителя у нестерпні життєві
умови. Досліджено як за допомогою комічних гумористичних і сатиричних прийомів та засобів майстри
слова спромоглися в своїх новелах художньо гострокритично відобразити важливі освітні проблеми і
засобами сатири оригінально розвінчували потворні типові явища з життя школи, що гальмували
розвиток навчально-виховного процесу в самодержавно-бюрократичній системі освіти на зламі століть.
Actions (login required)
 |
Перегляд елементу |