Проблема фахової підготовки майбутніх учителів початкової школи як словесників у контексті формування креативної мовнокомунікативної особистості сучасного педагога

Климова, К. Я. (2009) Проблема фахової підготовки майбутніх учителів початкової школи як словесників у контексті формування креативної мовнокомунікативної особистості сучасного педагога. Наукові записки Вінницького державного педагогчного університету ім. М. Коцюбинського. pp. 190-194.

[img]
Preview
Text
Download (334kB) | Preview

Abstract

Автором здійснено спробу розкрити зміст поняття "креативність" у площині проблеми формування мовнокомунікативної особистості майбутнього вчителя початкових класів; відстежити взаємозв’язок інтелектуального і матеріального компонентів навчального середовища ВНЗ як умови формування креативності студентів; охарактеризувати ефективні форми співпраці ВНЗ зі школою у забезпеченні процесу безперервної мовної освіти та формуванні творчої мовнокомунікативної особистості.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: креативна мовнокомунікативна особистість, навчальне середовище ВНЗ, безперервна мовна освіта
Subjects: P Language and Literature > P Philology. Linguistics
Divisions: Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of Primary Education and Culture of Professional Language
Depositing User: лаборант Н.І. Бєлова
Date Deposited: 16 Jan 2013 11:30
Last Modified: 15 Aug 2015 03:27
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9040

Actions (login required)

View Item View Item