Соціокультурний зміст візуальних репрезентацій ґендерних відносин у сучасній рекламі

Котова-Олійник С. В. (2013) Соціокультурний зміст візуальних репрезентацій ґендерних відносин у сучасній рекламі. АВТОРЕФЕРАТ дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата філософських наук.

[img]
Preview
Текст
Download (360kB) | Preview

Анотація

Дисертаційне дослідження присвячене соціально-філософському осмисленню соціокультурного змісту візуально репрезентованих ґендерних відносин у сучасній рекламі. Пов'язані з домінуючою у суспільстві ідеологією, політикою, економікою, культурою, вони впливають на процеси ідентифікації, соціалізації та самореалізації особистості. На основі концепції соціальної відповідальності та ґендерної рівності дисертантом проаналізовано основні напрямки регулювання візуально репрезентованих ґендерних відносин у сучасній рекламі, які носять дискримінаційний за ознакою статі характер. Розроблено рекомендації щодо формування ґендерно-чутливого рекламного простору в Україні через розвиток ґендерної культури суспільства.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне)
Користувач: Тетяна Кучерук
Дата подачі: 23 Січ 2013 13:50
Оновлення: 15 Серп 2015 03:28
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9068

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу