Соціокультурний зміст візуальних репрезентацій ґендерних відносин у сучасній рекламі

Котова-Олійник, С. В. (2013) Соціокультурний зміст візуальних репрезентацій ґендерних відносин у сучасній рекламі. АВТОРЕФЕРАТ дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата філософських наук.

[img]
Перегляд
Text
Download (360kB) | Перегляд

Опис

Дисертаційне дослідження присвячене соціально-філософському осмисленню соціокультурного змісту візуально репрезентованих ґендерних відносин у сучасній рекламі. Пов'язані з домінуючою у суспільстві ідеологією, політикою, економікою, культурою, вони впливають на процеси ідентифікації, соціалізації та самореалізації особистості. На основі концепції соціальної відповідальності та ґендерної рівності дисертантом проаналізовано основні напрямки регулювання візуально репрезентованих ґендерних відносин у сучасній рекламі, які носять дискримінаційний за ознакою статі характер. Розроблено рекомендації щодо формування ґендерно-чутливого рекламного простору в Україні через розвиток ґендерної культури суспільства.

Тип елементу : Стаття
Теми: B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне)
Користувач, що депонує: Тетяна Кучерук
Дата внесення: 23 Січ 2013 13:50
Останні зміни: 15 Серп 2015 03:28
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9068

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу