ДОБРОЧИННІСТЬ ЯК ПРОВІДНИК СОЦІАЛІЗАЦІЇ ДІТЕЙ ШКІЛЬНОГО ВІКУ В УКРАЇНІ (ХІХ – ПОЧАТОК ХХ СТОЛІТТЯ)

Сейко Н. А. (2012) ДОБРОЧИННІСТЬ ЯК ПРОВІДНИК СОЦІАЛІЗАЦІЇ ДІТЕЙ ШКІЛЬНОГО ВІКУ В УКРАЇНІ (ХІХ – ПОЧАТОК ХХ СТОЛІТТЯ). Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (65). С. 53–58.

[img]
Preview
Текст
Download (257kB) | Preview

Анотація

У статті з’ясовано сутність явища доброчинності як провідника соціалізації дітей шкільного віку у ХІХ – на початку ХХ століття у сфері освіти України. Представлено суб’єктну структуру доброчинної підтримки дітей шкільного віку у досліджуваний період; спроектовано загальну модель розвитку доброчинності протягом 1803-1917 рр. Обґрунтовано взаємозв’язок традиційних складових соціалізації особистості дитини шкільного віку та доброчинної підтримки її соціалізації в історії освіти України.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Користувач: Тетяна Кучерук
Дата подачі: 19 Лют 2013 06:25
Оновлення: 15 Серп 2015 03:35
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9176

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу