ДОБРОЧИННІСТЬ ЯК ПРОВІДНИК СОЦІАЛІЗАЦІЇ ДІТЕЙ ШКІЛЬНОГО ВІКУ В УКРАЇНІ (ХІХ – ПОЧАТОК ХХ СТОЛІТТЯ)

Сейко, Н. А. (2012) ДОБРОЧИННІСТЬ ЯК ПРОВІДНИК СОЦІАЛІЗАЦІЇ ДІТЕЙ ШКІЛЬНОГО ВІКУ В УКРАЇНІ (ХІХ – ПОЧАТОК ХХ СТОЛІТТЯ). Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (65). pp. 53-58.

[img]
Preview
Text
Download (257kB) | Preview

Abstract

У статті з’ясовано сутність явища доброчинності як провідника соціалізації дітей шкільного віку у ХІХ – на початку ХХ століття у сфері освіти України. Представлено суб’єктну структуру доброчинної підтримки дітей шкільного віку у досліджуваний період; спроектовано загальну модель розвитку доброчинності протягом 1803-1917 рр. Обґрунтовано взаємозв’язок традиційних складових соціалізації особистості дитини шкільного віку та доброчинної підтримки її соціалізації в історії освіти України.

Item Type: Article
Subjects: L Education > L Education (General)
Depositing User: Тетяна Кучерук
Date Deposited: 19 Feb 2013 06:25
Last Modified: 15 Aug 2015 03:35
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9176

Actions (login required)

View Item View Item