ЗБАГАЧЕННЯ СЛОВНИКА ДОШКІЛЬНИКІВ У ТЕАТРАЛЬНО-ІГРОВІЙ ДІЯЛЬНОСТІ: ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ

Алексєєнко-Лемовська, Л. В. (2012) ЗБАГАЧЕННЯ СЛОВНИКА ДОШКІЛЬНИКІВ У ТЕАТРАЛЬНО-ІГРОВІЙ ДІЯЛЬНОСТІ: ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (65). pp. 58-64.

[img]
Preview
Text
Download (299kB) | Preview

Abstract

У статті досліджено актуальну педагогічну проблему збагачення словника дошкільників у театрально-ігровій діяльності, визначено концептуальні підходи її вирішення, обґрунтовано педагогічні умови збагачення словника дошкільників. Доведено, що ефективність збагачення словника старших дошкільників у театрально-ігровій діяльності забезпечується сукупністю педагогічних умов. Визначено, що театрально-ігрова діяльність виступає у трьох аспектах: як гра, праця і видовище. Під час гри відбувається активізація слів; у праці словник дошкільнят збагачується новими словами; під час видовища словник дітей збагачується образною емоційно-забарвленою лексикою.

Item Type: Article
Subjects: L Education > L Education (General)
Depositing User: Тетяна Кучерук
Date Deposited: 19 Feb 2013 07:29
Last Modified: 15 Aug 2015 03:35
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9177

Actions (login required)

View Item View Item