Бобраков С. В.
(2012)
СТАНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТОК СИСТЕМИ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛІВ
У НІМЕЧЧИНІ.
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (65).
С. 123–126.
Анотація
Статтю присвячено дослідженню процесу становлення та розвитку системи професійної підготовки вчителів у Німеччині, розглянуто чинники історико-педагогічного, економічного, політичного, соціального, культурного характеру, які вплинули на цей процес. Виявлено, що історико-педагогічними умовами становлення та розвитку процесу підготовки вчителів у Німеччині виступили: інтенсивний розвиток економіки та промисловості; становлення та розвиток шкільної освіти; розвиток науки та укріплення міжпредметних зв’язків педагогіки з методикою, філософією, соціологією, психологією; вдосконалення законодавчої бази в галузі освіти; інтенсифікація інтеграційних процесів у Європі.
Actions (login required)
 |
Оглянути опис ресурсу |