Проблема рекламних жанрів у контексті нормативно-текстуальної етикетизації рекламного дискурсу

Сингаївська, А. В., Топачевський, С. К. (2009) Проблема рекламних жанрів у контексті нормативно-текстуальної етикетизації рекламного дискурсу. “Мова і Культура” : зб. наук. праць., 126. с. 213-219.

[img]
Перегляд
Text
Download (338kB) | Перегляд

Опис

У статті розглядається етикетність жанрового поділу рекламного дискурсу, проблема стилістичної гетерогенності рекламного тексту. Спільною рисою усіх рекламних текстів визначається структурно-композиційна модель їх побудови.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: жанр, рекламний текст, імітація жанру, структурно-композиційна модель.
Теми: P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика
Підрозділи: Інститут іноземної філології > Кафедра англійської філології та перекладу
Користувач, що депонує: завідувач С. О. Гавриловський
Дата внесення: 20 Лют 2013 10:02
Останні зміни: 15 Серп 2015 03:38
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9207

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу