Сингаївська, А. В., Топачевський, С. К. (2009) Проблема рекламних жанрів у контексті нормативно-текстуальної етикетизації рекламного дискурсу. “Мова і Культура” : зб. наук. праць., 126. с. 213-219.
|
Text
Download (338kB) | Перегляд |
Опис
У статті розглядається етикетність жанрового поділу рекламного дискурсу, проблема стилістичної гетерогенності рекламного тексту. Спільною рисою усіх рекламних текстів визначається структурно-композиційна модель їх побудови.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | жанр, рекламний текст, імітація жанру, структурно-композиційна модель. |
Теми: | P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика |
Підрозділи: | Інститут іноземної філології > Кафедра англійської філології та перекладу |
Користувач, що депонує: | завідувач С. О. Гавриловський |
Дата внесення: | 20 Лют 2013 10:02 |
Останні зміни: | 15 Серп 2015 03:38 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9207 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |