Проблема рекламних жанрів у контексті нормативно-текстуальної етикетизації рекламного дискурсу

Сингаївська А. В., Топачевський С. К. (2009) Проблема рекламних жанрів у контексті нормативно-текстуальної етикетизації рекламного дискурсу. “Мова і Культура” : зб. наук. праць., 126. С. 213–219.

[img]
Preview
Текст
Download (338kB) | Preview

Анотація

У статті розглядається етикетність жанрового поділу рекламного дискурсу, проблема стилістичної гетерогенності рекламного тексту. Спільною рисою усіх рекламних текстів визначається структурно-композиційна модель їх побудови.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: жанр, рекламний текст, імітація жанру, структурно-композиційна модель.
Класифікатор: P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика
Відділи: Інститут іноземної філології > Кафедра англійської філології та перекладу
Користувач: Сергій Олексійович Гавриловський
Дата подачі: 20 Лют 2013 10:02
Оновлення: 15 Серп 2015 03:38
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9207

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу