Сингаївська, А. В., Топачевський, С. К. (2009) Проблема рекламних жанрів у контексті нормативно-текстуальної етикетизації рекламного дискурсу. “Мова і Культура” : зб. наук. праць., 126. pp. 213-219.
|
Text
Download (338kB) | Preview |
Abstract
У статті розглядається етикетність жанрового поділу рекламного дискурсу, проблема стилістичної гетерогенності рекламного тексту. Спільною рисою усіх рекламних текстів визначається структурно-композиційна модель їх побудови.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | жанр, рекламний текст, імітація жанру, структурно-композиційна модель. |
Subjects: | P Language and Literature > P Philology. Linguistics |
Divisions: | Educational and Research Institute of Foreign Philology > Department of English Philology and Translation |
Depositing User: | завідувач С. О. Гавриловський |
Date Deposited: | 20 Feb 2013 10:02 |
Last Modified: | 15 Aug 2015 03:38 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9207 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |