Проблема рекламних жанрів у контексті нормативно-текстуальної етикетизації рекламного дискурсу

Сингаївська, А. В., Топачевський, С. К. (2009) Проблема рекламних жанрів у контексті нормативно-текстуальної етикетизації рекламного дискурсу. “Мова і Культура” : зб. наук. праць., 126. pp. 213-219.

[img]
Preview
Text
Download (338kB) | Preview

Abstract

У статті розглядається етикетність жанрового поділу рекламного дискурсу, проблема стилістичної гетерогенності рекламного тексту. Спільною рисою усіх рекламних текстів визначається структурно-композиційна модель їх побудови.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: жанр, рекламний текст, імітація жанру, структурно-композиційна модель.
Subjects: P Language and Literature > P Philology. Linguistics
Divisions: Educational and Research Institute of Foreign Philology > Department of English Philology and Translation
Depositing User: завідувач С. О. Гавриловський
Date Deposited: 20 Feb 2013 10:02
Last Modified: 15 Aug 2015 03:38
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9207

Actions (login required)

View Item View Item