Топачевський, С. К.
(2010)
Роль синтаксичної організації у забезпеченні зв'язності і цілісності рекламного повідомлення.
Вісник Київського лінгвістичного університету : Серія Філологія, 13 (2).
с. 124-129.
Опис
Стаття присвячена дослідженню ролі синтаксичних конструкцій у забезпеченні зв'язності в англомовних рекламних повідомленнях. Забезпечення зв'язності повідомлення розуміється як вклад у реалізацію стратегії інформування в рекламному дискурсі. Розглядається зв'язність між вербальними і невербальними елементами рекламних повідомлень, а також в рамках рекламного тексту. Вперше синтаксичні побудови як засоби когезії розглядаються з позиції етикетизації англомовного рекламного дискурсу, що дозволяє пояснити етикетність їх використання з огляду на їх роль у реалізації максими способу.
Actions (login required)
|
Перегляд елементу |