ПСИХОЛОГІЧНІ КОМПОНЕНТИ ГОТОВНОСТІ СТАРШОКЛАСНИКІВ ДО ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ У ВИЩОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ

Комарницька, В. А. (2012) ПСИХОЛОГІЧНІ КОМПОНЕНТИ ГОТОВНОСТІ СТАРШОКЛАСНИКІВ ДО ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ У ВИЩОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (65). pp. 136-140.

[img]
Preview
Text
Download (261kB) | Preview

Abstract

Статтю присвячено визначенню поняття ''готовність'' старшокласників до вивчення іноземної мови у вищому навчальному закладі. Мета статті полягає у розкритті психологічних компонентів формування англомовленнєвої готовності учнів до продовження іншомовної освіти у ВНЗ. Відповідно до психологічних особливостей старшокласників і сутності процесу іншомовленнєвої діяльності виокремлено п’ять психологічних компонентів, вираженість яких є показником достатнього рівня готовності майбутніх студентів до навчальної іншомовленнєвої діяльності. Зазначено, що кожен компонент передбачає відповідні вміння, сформованість яких є необхідною умовою для вивчення англійської мови в освітньому середовищі ВНЗ.

Item Type: Article
Subjects: L Education > L Education (General)
Depositing User: Тетяна Кучерук
Date Deposited: 20 Feb 2013 13:20
Last Modified: 15 Aug 2015 03:39
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9213

Actions (login required)

View Item View Item