Богачков, Ю. М., Кривонос, О. М.
(2010)
ДЕЯКІ ПИТАННЯ ПОБУДОВИ ТА ЗАСТОСУВАННЯ СТАНДАРТІВ ІКТ
КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ УЧНІВ, ВЧИТЕЛІВ, АДМІНІСТРАТОРІВ
У ДИСТАНЦІЙНОМУ НАВЧАННІ.
Інформаційні технології в освіті.
с. 166-169.
Опис
Сформульована проблема, що існуючі підходи до визначення поняття
компетентності не дають змоги операційно виявляти рівень компетентності. Підхід
полягає у тому, що рівень компетентності виражається через демонстрацію в діяльності,
проте такі компоненти як мотивація, етичність, соціальність та поведінка можуть
бути виражені через зовнішні, внутрішні та реальні показники та критерії виконання. А
когнітивні та опреаціональні компоненти представляються через класичні знання, уміння,
навички.
Actions (login required)
 |
Перегляд елементу |