МОДЕЛЮВАННЯ ПРОЦЕСУ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ДО РЕАЛІЗАЦІЇ МІЖПРЕДМЕТНИХ ЗВ’ЯЗКІВ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ

Бузінська Я. М. (2012) МОДЕЛЮВАННЯ ПРОЦЕСУ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ДО РЕАЛІЗАЦІЇ МІЖПРЕДМЕТНИХ ЗВ’ЯЗКІВ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (66). С. 56–62.

[img]
Preview
Текст
Download (301kB) | Preview

Анотація

У статті розглянуто проблеми моделювання процесу підготовки майбутніх учителів до реалізації міжпредметних зв’язків у початковій школі в нових умовах сучасної української держави. Показано, що розроблена модель містить такі структурні компоненти: мотиваційний, змістовий, рефлексивний та реалізаційний. Доведено, що цільову складову моделі підготовки майбутніх учителів початкової школи до реалізації міжпредметних зв’язків складає соціальне замовлення – сформованість умінь та навичок до реалізації міжпредметних зв’язків учителів початкової школи, мета та завдання підготовки до реалізації міжпредметних зв’язків.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Користувач: Тетяна Кучерук
Дата подачі: 11 Бер 2013 15:12
Оновлення: 15 Серп 2015 03:46
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9279

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу