ТРАНСФОРМАЦІЯ ЦІЛЕЙ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ В УКРАЇНІ В КОНТЕКСТІ ЄВРОПЕЙСЬКИХ ОСВІТНІХ ТЕНДЕНЦІЙ

Литньова, Т. В., Разінкіна, О. В. (2012) ТРАНСФОРМАЦІЯ ЦІЛЕЙ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ В УКРАЇНІ В КОНТЕКСТІ ЄВРОПЕЙСЬКИХ ОСВІТНІХ ТЕНДЕНЦІЙ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (66). pp. 93-96.

[img]
Preview
Text
Download (247kB) | Preview

Abstract

У статті проаналізовано процес трансформації цільового компонента навчання іноземної мови у вітчизняній школі у світлі сучасних європейських тенденцій. Обґрунтовано доцільність виділення і формулювання вчителем традиційних цілей навчання іноземних мов на етапі запровадження компетентнісного підходу до іншомовної освіти. На основі офіційних документів і шкільних програм розглянуто зміст практичної, освітньої, виховної і розвивальної цілей навчання у межах компетентнісної освітньої парадигми. Розкрито сутність визначених чинною програмою з іноземних мов компетенцій, які формують міжкультурну комунікативну компетентність учня.

Item Type: Article
Subjects: L Education > L Education (General)
Depositing User: Тетяна Кучерук
Date Deposited: 12 Mar 2013 13:56
Last Modified: 15 Aug 2015 03:47
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9287

Actions (login required)

View Item View Item