ОВОЛОДІННЯ СТУДЕНТАМИ СИСТЕМОЮ НАУКОВИХ ЗНАНЬ, ГУМАНІСТИЧНИХ ІДЕАЛІВ, ЦІННОСТЕЙ, ПЕРЕКОНАНЬ І СПОСОБІВ ДІЯЛЬНОСТІ ПРИ НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХ

Малинівська Л. І. (2012) ОВОЛОДІННЯ СТУДЕНТАМИ СИСТЕМОЮ НАУКОВИХ ЗНАНЬ, ГУМАНІСТИЧНИХ ІДЕАЛІВ, ЦІННОСТЕЙ, ПЕРЕКОНАНЬ І СПОСОБІВ ДІЯЛЬНОСТІ ПРИ НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (66). С. 97–99.

[img]
Preview
Текст
Download (248kB) | Preview

Анотація

У статті розкрито деякі особливості формування культури цивільного захисту та безпеки життєдіяльності студентів вищої школи за допомогою оволодіння ними системи наукових знань, гуманістичних ідеалів, цінностей, переконань і способів діяльності при надзвичайних ситуаціях. Розглянуто структурні компоненти (мотиваційний, когнітивний, технологічний, рефлексивний) та показники культури цивільного захисту студентів. Формування культури цивільного захисту і безпеки життєдіяльності є головним, системоутворюючим фактором становлення студента, майбутнього фахівця, повноцінного суб’єкта як особистості безпечного типу в суспільстві.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Користувач: Тетяна Кучерук
Дата подачі: 12 Бер 2013 13:56
Оновлення: 07 Бер 2016 01:01
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9288

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу