МОЖЛИВОСТІ ЗАПРОВАДЖЕННЯ АВСТРІЙСЬКОГО ДОСВІДУ РЕФОРМУВАННЯ ГУМАНІТАРНОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ

Дєнічєва О. І. (2012) МОЖЛИВОСТІ ЗАПРОВАДЖЕННЯ АВСТРІЙСЬКОГО ДОСВІДУ РЕФОРМУВАННЯ ГУМАНІТАРНОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (66). С. 142–145. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Текст
Download (250kB) | Preview

Анотація

У статті розглянуто напрями модифікації змісту гуманітарної освіти Австрії, можливості ідентичних нововведень у сфері освіти України та перспективи встановлення австро-українських зв’язків у гуманітарному просторі. Обґрунтовано доцільність змін у вітчизняній системі освіти шляхом наслідування деяких тенденцій реформування гуманітарної освіти в Австрії. Здійснено аналіз розвитку гуманітарної освіти в українській школі після прийняття низки нормативних актів, спрямованих на національне відродження української культури в європейському соціумі. Досліджено особливості реформування змістової структури гуманітарної освіти обох країн. Запропоновано напрями оновлення вітчизняної гімназійної освіти.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Відділи: Інститут іноземної філології > Кафедра іноземних мов і новітніх технологій навчання
Користувач: Тетяна Кучерук
Дата подачі: 12 Бер 2013 13:59
Оновлення: 15 Серп 2015 03:48
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9300

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу