Семенець, Л. М.
(2012)
Методичні аспекти розвитку математичних здібностей у старшокласників.
Сучасний підручник: реалії та перспективи//Збірник наукових праць.
с. 183-190.
Опис
Теоретичний аналіз науклвих джерел і психолого-педагогічної літератури приводить до висновку, що формувальний характер професійно-педагогічної підготовки, а також розвиток складних особистісних утворень, до яких належать математичні здібності, досягається шляхом створення відповідних умов. Виявлення та забезпечення таких умов, з одного боку, слугує необхідною умовою формування професійної підготовки майбутніх учителів, а з іншого боку - є засобом розвязання проблеми професійно-педагогічної підготовки до розвитку математичних здібностей у старшокласників
Actions (login required)
 |
Перегляд елементу |