Гончарук, В. В.
(2012)
ІСТОРИКО-ФІЛОСОФСЬКІ ПОГЛЯДИ НАРОДІВ НА ПРОБЛЕМУ РОЗВИТКУ ОСВІТИ.
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (66).
с. 194-197.
Опис
Статтю присвячено аналізу особливостей формування освіти у різних народів з давніх часів до сьогодення. Показано взаємозалежність між формуванням та розвитком освіти від розвитку суспільства та домінуючих ціннісних вимірів людського життя. Розглянуто історико-філософський підхід у становленні систем освіти, що забезпечує визначення закономірностей та напрямів удосконалення сучасної системи освіти і, насамперед, її управлінської складової. Охарактеризовано історичне підґрунтя для формування сучасних підходів розвитку управління освітою на державно-громадських засадах.
Actions (login required)
 |
Перегляд елементу |