Поліщук Л. П. (2010) Ціннісні пріоритети форм і методів підготовки майбутніх учителів початкової школи в Англії. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія 16 : Творча особистість вчителя: проблеми теорії і практики: Збірник наукових праць (11). С. 102–105.
|
Текст
Download (291kB) | Preview |
Анотація
У статті охарактеризовано системний підхід до аналізу професійної підготовки вчителя початкової школи в умовах євроінтеграції.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Відділи: | Інститут іноземної філології > Кафедра англійської філології та перекладу |
Користувач: | Сергій Олексійович Гавриловський |
Дата подачі: | 25 Бер 2013 11:22 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 03:54 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9367 |
Actions (login required)
![]() |
Оглянути опис ресурсу |