Ціннісні пріоритети форм і методів підготовки майбутніх учителів початкової школи в Англії

Поліщук Л. П. (2010) Ціннісні пріоритети форм і методів підготовки майбутніх учителів початкової школи в Англії. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія 16 : Творча особистість вчителя: проблеми теорії і практики: Збірник наукових праць (11). С. 102–105.

[img]
Preview
Текст
Download (291kB) | Preview

Анотація

У статті охарактеризовано системний підхід до аналізу професійної підготовки вчителя початкової школи в умовах євроінтеграції.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Відділи: Інститут іноземної філології > Кафедра англійської філології та перекладу
Користувач: Сергій Олексійович Гавриловський
Дата подачі: 25 Бер 2013 11:22
Оновлення: 15 Серп 2015 03:54
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9367

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу