Поліщук Л. П. (2010) Ціннісні пріоритети форм і методів підготовки майбутніх учителів початкової школи в Англії. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія 16 : Творча особистість вчителя: проблеми теорії і практики: Збірник наукових праць. № 11. С. 102–105.
Preview
10plpcpf.pdf
Завантажити (291kB) | Preview
Анотація
У статті охарактеризовано системний підхід до аналізу професійної підготовки вчителя початкової школи в умовах євроінтеграції.
| Тип ресурсу: | Стаття |
|---|---|
| Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
| Відділи: | Інститут іноземної філології > Кафедра англійської філології та перекладу |
| Користувач: | Сергій Олексійович Гавриловський |
| Дата подачі: | 25 Бер 2013 13:22 |
| Оновлення: | 15 Серп 2015 06:54 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9367 |
| ДСТУ 8302:2015: | Поліщук Л. П. Ціннісні пріоритети форм і методів підготовки майбутніх учителів початкової школи в Англії. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія 16 : Творча особистість вчителя: проблеми теорії і практики: Збірник наукових праць. 2010. № 11. С. 102–105. |


