Шихненко, К. І.
(2013)
НАУКОВІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ТЕОРІЇ ОСВІТНІХ ЗМІН У ПЕДАГОГІЧНІЙ ДУМЦІ
РОЗВИНЕНИХ АНГЛОМОВНИХ КРАЇН (КІНЕЦЬ XX СТ. – ПОЧАТОК XXI СТ.).
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (68).
с. 14-20.
ISSN 2076-6173
Опис
У статті досліджено вплив концепції бізнесового менеджеризму, новітніх здобутків когнітивної психології,
ідеї соціального партнерства школи – родини – місцевої громади на формування та подальший розвиток
теорії освітніх змін, що склалася у педагогіці розвинених англомовних країн у кінці ХХ ст. – на початку ХХI ст.
Визначено, що знання з вищезазначених наукових напрямків, розвинуті в рамках теорії освітніх змін, заклали
теоретичне підґрунтя для сучасних реформаційних процесів у системах середньої освіти США, Канади,
Великобританії та інших країн. Наголошено на важливості аналізу наукових знань, що сприяють розвитку
зарубіжної інноваційної педагогічної думки, для осмислення та спрямування реформаційних процесів у системі
вітчизняної середньої освіти.
Actions (login required)
|
Перегляд елементу |