Ковальова, Т. П.
(2013)
ЦІННІСНА СТРУКТУРА СУЧАСНОГО ПОЛІТИЧНОГО ДИСКУРСУ
(НА МАТЕРІАЛІ СЛОГАНІВ НІМЕЦЬКОЇ ПОЛІТИЧНОЇ РЕКЛАМИ).
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (68).
с. 81-86.
ISSN 2076-6173
Опис
У даній статті на основі аналізу лексичного складу слоганів політичної реклами здійснено дослідження
ціннісної структури сучасного німецького політичного дискурсу. З’ясовано, що ціннісно орієнтованими
семантичними домінантами виступають поняття: робота, соціальна захищенність, Німеччина, Європа,
захист навколишнього середовища, освіта та мир. Розглянуто особливості конкретизації даних ціннісних
пріоритетів у слоганах основних політичних партій ФРН, визначено їх комунікативно-прагматичні функції та
роль у формуванні іміджу конкретної політичної партії.
Actions (login required)
|
Перегляд елементу |