ПОНЯТІЙНО-КАТЕГОРІАЛЬНИЙ АПАРАТ КОНЦЕПЦІЇ ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ СОЦІОЛОГІВ

Ткаченко, В. В. (2013) ПОНЯТІЙНО-КАТЕГОРІАЛЬНИЙ АПАРАТ КОНЦЕПЦІЇ ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ СОЦІОЛОГІВ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (67). pp. 95-98. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Text
Download (238kB) | Preview

Abstract

У статті досліджено питання розробки комплексу базових категорій і понять концепції особистісно орієнтованого підходу у навчанні студентів-соціологів, а також характеристики змісту даних категорій і понять. Виявлено, що в результаті взаємодії з освітнім середовищем, студент набуває досвід, рефлексивно трансформований ним в знання. Визначено, що основними відмінностями "знаннєвого" продукту студента є засвоєні ним засоби діяльності, розуміння сенсу досліджуваного ним середовища

Item Type: Article
Subjects: L Education > L Education (General)
Depositing User: Руслана Іщук
Date Deposited: 05 Jun 2013 12:19
Last Modified: 15 Aug 2015 04:13
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9565

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year

View more statistics