ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИЙ ЗМІСТ ПОНЯТТЯ ТОЛЕРАНТНОСТІ

Барбелко Н. С. (2013) ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИЙ ЗМІСТ ПОНЯТТЯ ТОЛЕРАНТНОСТІ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (67). С. 103–107. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Текст
Download (280kB) | Preview

Анотація

У статті проаналізовано психолого-педагогічний аспект поняття "толерантність" у різних науках. Висвітлено сутнісні характеристики толерантності як педагогічного та психологічного явища. Розглянуто структуру, основні компоненти толерантності та їх взаємозв’язок у педагогічній та психологічній науці. Представлено диференційоване розуміння феномена толерантності, зосереджено увагу на типах толерантності та надано їх характеристику.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Відділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра алгебри та геометрії
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 05 Черв 2013 12:24
Оновлення: 15 Серп 2015 04:13
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9567

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу