Провідні характеристики процесу формування кроскультурної грамотності старшокласників у процесі навчальної та позанавчальної діяльності

Гордієнко, Л. Л. (2013) Провідні характеристики процесу формування кроскультурної грамотності старшокласників у процесі навчальної та позанавчальної діяльності. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (67). с. 127-131. ISSN 2076-6173

[img]
Перегляд
Text
Download (250kB) | Перегляд

Опис

У даній статті розкрито сутність кроскультурної грамотності, представлено аналіз провідних характеристик процесу формування кроскультурної грамотності старшокласників, виявлено специфіку навчальної та позанавчальної діяльності старшокласників та їх вплив на процес формування кроскультурної грамотності, з’ясовано співвідношення особливостей старшого шкільного віку та кроскультурних характеристик старшокласників.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач, що депонує: Руслана Іщук
Дата внесення: 06 Черв 2013 10:23
Останні зміни: 15 Серп 2015 04:14
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9574

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу