Провідні характеристики процесу формування кроскультурної грамотності старшокласників у процесі навчальної та позанавчальної діяльності

Гордієнко, Л. Л. (2013) Провідні характеристики процесу формування кроскультурної грамотності старшокласників у процесі навчальної та позанавчальної діяльності. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (67). pp. 127-131. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Text
Download (250kB) | Preview

Abstract

У даній статті розкрито сутність кроскультурної грамотності, представлено аналіз провідних характеристик процесу формування кроскультурної грамотності старшокласників, виявлено специфіку навчальної та позанавчальної діяльності старшокласників та їх вплив на процес формування кроскультурної грамотності, з’ясовано співвідношення особливостей старшого шкільного віку та кроскультурних характеристик старшокласників.

Item Type: Article
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education
Depositing User: Руслана Іщук
Date Deposited: 06 Jun 2013 10:23
Last Modified: 15 Aug 2015 04:14
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9574

Actions (login required)

View Item View Item