ОСНОВНІ ЕТАПИ ПРОЕКТУВАННЯ ВИХОВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ КЛАСНОГО КОЛЕКТИВУ

Прищепа, С. М. (2013) ОСНОВНІ ЕТАПИ ПРОЕКТУВАННЯ ВИХОВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ КЛАСНОГО КОЛЕКТИВУ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (67). pp. 157-160. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Text
Download (237kB) | Preview

Abstract

У статті проаналізовано позиції учених стосовно визначення сутності поняття "проектування" та його функцій, обґрунтовано актуальність та особливості проектування виховної діяльності класного колективу. Визначено п’ять основних етапів проектування виховної діяльності класного колективу (початковий, власне проектування, впровадження проекту, корекція проекту та заключний) та проаналізовано основні завдання педагога на даних етапах.

Item Type: Article
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education
Depositing User: Руслана Іщук
Date Deposited: 06 Jun 2013 10:53
Last Modified: 15 Aug 2015 04:15
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9579

Actions (login required)

View Item View Item