ЗАСОБИ РЕАЛІЗАЦІЇ ТАКТИКИ ПРИХОВАНОГО ВПЛИВУ В РЕКЛАМНОМУ ДИСКУРСІ (НА МАТЕРІАЛІ СЛОГАНІВ НІМЕЦЬКОМОВНОЇ КОМЕРЦІЙНОЇ РЕКЛАМИ)

Ковальова Т. П. (2013) ЗАСОБИ РЕАЛІЗАЦІЇ ТАКТИКИ ПРИХОВАНОГО ВПЛИВУ В РЕКЛАМНОМУ ДИСКУРСІ (НА МАТЕРІАЛІ СЛОГАНІВ НІМЕЦЬКОМОВНОЇ КОМЕРЦІЙНОЇ РЕКЛАМИ). Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (67). С. 202–206. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Текст
Download (294kB) | Preview

Анотація

У даній статті здійснено аналіз засобів експлікації прихованого впливу в слоганах німецькомовної комерційної реклами. Застосовано міждисциплінарний підхід, який враховує дослідження методів прихованого впливу на психологічному та соціально-психологічному рівні. Виявлено імпліцитні засоби реалізації функції впливу, які базуються на апеляції до фундаментальних потреб адресата у комунікації та соціальних зв’язках.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика
Відділи: Інститут іноземної філології > Кафедра германської філології та зарубіжної літератури
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 07 Черв 2013 06:02
Оновлення: 15 Серп 2015 04:16
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9588

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу