Ковальова, Т. П.
(2013)
ЗАСОБИ РЕАЛІЗАЦІЇ ТАКТИКИ ПРИХОВАНОГО ВПЛИВУ В РЕКЛАМНОМУ ДИСКУРСІ
(НА МАТЕРІАЛІ СЛОГАНІВ НІМЕЦЬКОМОВНОЇ КОМЕРЦІЙНОЇ РЕКЛАМИ).
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (67).
с. 202-206.
ISSN 2076-6173
Опис
У даній статті здійснено аналіз засобів експлікації прихованого впливу в слоганах німецькомовної комерційної
реклами. Застосовано міждисциплінарний підхід, який враховує дослідження методів прихованого впливу на
психологічному та соціально-психологічному рівні. Виявлено імпліцитні засоби реалізації функції впливу, які
базуються на апеляції до фундаментальних потреб адресата у комунікації та соціальних зв’язках.
Actions (login required)
|
Перегляд елементу |