ЗАСОБИ РЕАЛІЗАЦІЇ ТАКТИКИ ПРИХОВАНОГО ВПЛИВУ В РЕКЛАМНОМУ ДИСКУРСІ (НА МАТЕРІАЛІ СЛОГАНІВ НІМЕЦЬКОМОВНОЇ КОМЕРЦІЙНОЇ РЕКЛАМИ)

Ковальова, Т. П. (2013) ЗАСОБИ РЕАЛІЗАЦІЇ ТАКТИКИ ПРИХОВАНОГО ВПЛИВУ В РЕКЛАМНОМУ ДИСКУРСІ (НА МАТЕРІАЛІ СЛОГАНІВ НІМЕЦЬКОМОВНОЇ КОМЕРЦІЙНОЇ РЕКЛАМИ). Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (67). pp. 202-206. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Text
Download (294kB) | Preview

Abstract

У даній статті здійснено аналіз засобів експлікації прихованого впливу в слоганах німецькомовної комерційної реклами. Застосовано міждисциплінарний підхід, який враховує дослідження методів прихованого впливу на психологічному та соціально-психологічному рівні. Виявлено імпліцитні засоби реалізації функції впливу, які базуються на апеляції до фундаментальних потреб адресата у комунікації та соціальних зв’язках.

Item Type: Article
Subjects: P Language and Literature > P Philology. Linguistics
Divisions: Educational and Research Institute of Foreign Philology > Department of Germanic Philology and Foreign Literature
Depositing User: Руслана Іщук
Date Deposited: 07 Jun 2013 06:02
Last Modified: 15 Aug 2015 04:16
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9588

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year

View more statistics