ПЕРСПЕКТИВНІ НАПРЯМИ РОЗРОБКИ ПРОБЛЕМИ ПІДГОТОВКИ ВИКЛАДАЧІВ ЕКОНОМІЧНИХ ВНЗ ДО ПРОЕКТУВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ТЕХНОЛОГІЙ

Романова Г. М. (2013) ПЕРСПЕКТИВНІ НАПРЯМИ РОЗРОБКИ ПРОБЛЕМИ ПІДГОТОВКИ ВИКЛАДАЧІВ ЕКОНОМІЧНИХ ВНЗ ДО ПРОЕКТУВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ТЕХНОЛОГІЙ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (69). С. 41–46. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Текст
Download (278kB) | Preview

Анотація

У статті визначено перспективні напрями розвитку наукової проблеми підготовки викладачів економічних ВНЗ до проектування навчальних технологій, які представлено на трьох рівнях: соціальному, педагогічному та особистісно-професійному. Обґрунтовано, що перспективи, визначені для соціального рівня, полягають в підвищенні ролі держави у професійній підготовці викладачів економічних ВНЗ, пропозиції на педагогічному рівні пов’язані з удосконаленням змістових та процесуальних аспектів підготовки викладачів таких ВНЗ до проектування навчальних технологій, її науково-методичного забезпечення, вдосконалення підготовки викладачів на особистісно-професійному рівні передбачає самоосвіту та професійний саморозвиток.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 01 Жовт 2013 11:38
Оновлення: 15 Серп 2015 04:26
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9750

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу