Романова, Г. М.
(2013)
ПЕРСПЕКТИВНІ НАПРЯМИ РОЗРОБКИ ПРОБЛЕМИ ПІДГОТОВКИ ВИКЛАДАЧІВ
ЕКОНОМІЧНИХ ВНЗ ДО ПРОЕКТУВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ТЕХНОЛОГІЙ.
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (69).
с. 41-46.
ISSN 2076-6173
Опис
У статті визначено перспективні напрями розвитку наукової проблеми підготовки викладачів
економічних ВНЗ до проектування навчальних технологій, які представлено на трьох рівнях:
соціальному, педагогічному та особистісно-професійному. Обґрунтовано, що перспективи, визначені
для соціального рівня, полягають в підвищенні ролі держави у професійній підготовці викладачів
економічних ВНЗ, пропозиції на педагогічному рівні пов’язані з удосконаленням змістових та
процесуальних аспектів підготовки викладачів таких ВНЗ до проектування навчальних технологій, її
науково-методичного забезпечення, вдосконалення підготовки викладачів на особистісно-професійному
рівні передбачає самоосвіту та професійний саморозвиток.
Actions (login required)
|
Перегляд елементу |