ТЕОРЕТИКО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ РОЛІ ВИКЛАДАЧА-НАСТАВНИКА В ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ БАКАЛАВРІВ ТЕХНІЧНОГО НАПРЯМКУ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ ТИПУ ''КОЛЕДЖ''

Калушка В. П. (2013) ТЕОРЕТИКО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ РОЛІ ВИКЛАДАЧА-НАСТАВНИКА В ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ БАКАЛАВРІВ ТЕХНІЧНОГО НАПРЯМКУ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ ТИПУ ''КОЛЕДЖ''. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (69). С. 89–92. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Текст
Download (268kB) | Preview

Анотація

У статті розкрито питання формування основних аспектів підготовки бакалаврів технічного профілю до їх професійної діяльності та наведено основні етапи розробки теоретичної моделі цієї підготовки в умовах коледжу. Розглянуто питання теоретико-педагогічної ролі викладача-наставника в процесі фахової підготовки студентів вищих навчальних закладів І-ІІ рівня акредитації. Значну увагу приділено розвитку особистісних якостей та соціально-педагогічному супроводу студентів, а саме процесу реалізації креативного його потенціалу та ролі при цьому тьютора (викладача-наставника).

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 02 Жовт 2013 05:53
Оновлення: 15 Серп 2015 04:28
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9760

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу