Калушка, В. П.
(2013)
ТЕОРЕТИКО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ РОЛІ ВИКЛАДАЧА-НАСТАВНИКА
В ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ БАКАЛАВРІВ ТЕХНІЧНОГО НАПРЯМКУ
У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ ТИПУ ''КОЛЕДЖ''.
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (69).
с. 89-92.
ISSN 2076-6173
Опис
У статті розкрито питання формування основних аспектів підготовки бакалаврів технічного профілю
до їх професійної діяльності та наведено основні етапи розробки теоретичної моделі цієї підготовки в
умовах коледжу. Розглянуто питання теоретико-педагогічної ролі викладача-наставника в процесі
фахової підготовки студентів вищих навчальних закладів І-ІІ рівня акредитації. Значну увагу приділено
розвитку особистісних якостей та соціально-педагогічному супроводу студентів, а саме процесу
реалізації креативного його потенціалу та ролі при цьому тьютора (викладача-наставника).
Actions (login required)
|
Перегляд елементу |