Коновалова, Е. Ю.
(2013)
СТРАТЕГІЯ ЧИТАННЯ: КОРЕЛЯЦІЯ ПЕРВИННИХ І ВТОРИННИХ НАВЧАЛЬНИХ ТЕКСТІВ.
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (69).
с. 97-101.
ISSN 2076-6173
Опис
Категорія відтворюваності зводиться до мовленнєвої компетенції носіїв мови в тій її частині,
яка відноситься до знання типології первинних текстів і відповідних їм вторинних реалізацій у
формах і жанрах вторинних текстів, тому типологія вторинних текстів на додачу до жанрових
критеріїв класифікації повинна враховувати і обсяг мовних актів. Для відтворення навчальної
інформації найважливіше значення мають вторинні тексти, в яких викладається навчальна
інформація, тому ті, хто навчаються, повинні розуміти зв'язки між стратегіями читання і його
програмованими результатами.
Actions (login required)
|
Перегляд елементу |