Коновалова Е. Ю. (2013) СТРАТЕГІЯ ЧИТАННЯ: КОРЕЛЯЦІЯ ПЕРВИННИХ І ВТОРИННИХ НАВЧАЛЬНИХ ТЕКСТІВ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (69). С. 97–101. ISSN 2076-6173.
19.pdf
Завантажити (248kB) | Preview
Анотація
Категорія відтворюваності зводиться до мовленнєвої компетенції носіїв мови в тій її частині,
яка відноситься до знання типології первинних текстів і відповідних їм вторинних реалізацій у
формах і жанрах вторинних текстів, тому типологія вторинних текстів на додачу до жанрових
критеріїв класифікації повинна враховувати і обсяг мовних актів. Для відтворення навчальної
інформації найважливіше значення мають вторинні тексти, в яких викладається навчальна
інформація, тому ті, хто навчаються, повинні розуміти зв'язки між стратегіями читання і його
програмованими результатами.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 02 Жовт 2013 05:58 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 04:28 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9761 |