Електронна бібліотека Житомирського державного університету

СТРАТЕГІЯ ЧИТАННЯ: КОРЕЛЯЦІЯ ПЕРВИННИХ І ВТОРИННИХ НАВЧАЛЬНИХ ТЕКСТІВ

Коновалова Е. Ю. (2013) СТРАТЕГІЯ ЧИТАННЯ: КОРЕЛЯЦІЯ ПЕРВИННИХ І ВТОРИННИХ НАВЧАЛЬНИХ ТЕКСТІВ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (69). С. 97–101. ISSN 2076-6173.

[thumbnail of 19.pdf]
Preview
Текст
19.pdf

Завантажити (248kB) | Preview

Анотація

Категорія відтворюваності зводиться до мовленнєвої компетенції носіїв мови в тій її частині,
яка відноситься до знання типології первинних текстів і відповідних їм вторинних реалізацій у
формах і жанрах вторинних текстів, тому типологія вторинних текстів на додачу до жанрових
критеріїв класифікації повинна враховувати і обсяг мовних актів. Для відтворення навчальної
інформації найважливіше значення мають вторинні тексти, в яких викладається навчальна
інформація, тому ті, хто навчаються, повинні розуміти зв'язки між стратегіями читання і його
програмованими результатами.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 02 Жовт 2013 05:58
Оновлення: 15 Серп 2015 04:28
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9761

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу