Процесуально-змістові аспекти технологізації процесу реалізації інновацій у загальноосвітніх навчальних закладах

Коновальчук, І. І. (2013) Процесуально-змістові аспекти технологізації процесу реалізації інновацій у загальноосвітніх навчальних закладах. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (69). с. 102-107. ISSN 2076-6173

[img]
Перегляд
Text
Download (280kB) | Перегляд

Опис

У статті визначено вихідні засади технологізації процесу реалізації інновацій у загальноосвітніх навчальних закладах. Нововведення розглянуто як складний, багатоплановий процес інтеграції інновації і педагогічної системи та їх спільного розвитку. У процесуально-змістовому плані технологія реалізації інновацій відображає послідовність етапів концептуалізації, адаптації, безпосередньої реалізації, активного продуктивного використання і розвитку нововведення та змісту інноваційних змін у педагогічній системі. Технологія є способом тиражування інноваційних проектів й уможливлює широкомасштабність і доступність нововведень у масовій практиці.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти
Користувач, що депонує: Руслана Іщук
Дата внесення: 02 Жов 2013 06:04
Останні зміни: 15 Серп 2015 04:28
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9763

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу