КОМПАРАТИВІСТСЬКИЙ АНАЛІЗ РОЗВИТКУ ВНЗ ЧЕРЕЗ ЙОГО РЕЙТИНГОВЕ ОЦІНЮВАННЯ

Харківська А. А. (2013) КОМПАРАТИВІСТСЬКИЙ АНАЛІЗ РОЗВИТКУ ВНЗ ЧЕРЕЗ ЙОГО РЕЙТИНГОВЕ ОЦІНЮВАННЯ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (69). С. 156–160. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Текст
Download (273kB) | Preview

Анотація

У статті проаналізовано різні системи визначення рейтингу розвитку ВНЗ; розглянуто найбільш значущі показники рейтингового оцінювання ВНЗ; обґрунтовано ефективність і доцільність застосування окремих показників для рейтингового оцінювання, а також проаналізовано визначення термінів ''оцінка'', ''оцінювання'', ''рейтинг'' відповідно до їх використання в межах визначення ефективності роботи ВНЗ.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 02 Жовт 2013 06:39
Оновлення: 15 Серп 2015 04:30
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9776

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу