СТРАТЕГІЯ ПОЗИТИВНОЇ САМОПРЕЗЕНТАЦІЇ В АВТОБІОГРАФІЯХ ЛАУРЕАТІВ НОБЕЛІВСЬКОЇ ПРЕМІЇ

Сердійчук Л. П. (2013) СТРАТЕГІЯ ПОЗИТИВНОЇ САМОПРЕЗЕНТАЦІЇ В АВТОБІОГРАФІЯХ ЛАУРЕАТІВ НОБЕЛІВСЬКОЇ ПРЕМІЇ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (69). С. 308–311. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Текст
Download (276kB) | Preview

Анотація

Статтю присвячено дослідженню комунікативної стратегії позитивної самопрезентації у автобіографічному дискурсі лауреатів Нобелівської премії. Стратегія направлена на створення позитивного образу автора і реалізується на рівні чотирьох тактик: створення позитивного образу, формування позитивної самооцінки, мінімізації власних недоліків і тактики акцентування позитивної оцінки автора сторонньою особою.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика
Відділи: Інститут іноземної філології > Кафедра іноземних мов і новітніх технологій навчання
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 03 Жовт 2013 06:24
Оновлення: 15 Серп 2015 04:36
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9818

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу