Теоретичні підходи до оцінки ефективності освітніх реформ (з досвіду порівняльно-педагогічних досліджень)

Сбруєва А. А. (2005) Теоретичні підходи до оцінки ефективності освітніх реформ (з досвіду порівняльно-педагогічних досліджень). ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (25). С. 44–49.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (154kB) | Preview

Анотація

У статті проаналізовано провідні концептуальні підходи до оцінки ефективності освітніх реформ у теорії освіти розвинених англомовних країн. Сформульовано авторську модель оцінки результатів сучасних стандартоорієнтованих освітніх реформ. Зроблено висновки про труднощі та суперечності процесу оцінки результатів реформ.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Користувач: І.М. Гінгін
Дата подачі: 08 Груд 2008 13:59
Оновлення: 14 Серп 2015 14:31
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/985

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу