Теоретичні підходи до оцінки ефективності освітніх реформ (з досвіду порівняльно-педагогічних досліджень)

Сбруєва А. А. (2005) Теоретичні підходи до оцінки ефективності освітніх реформ (з досвіду порівняльно-педагогічних досліджень). ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (25). pp. 44-49.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (154kB) | Preview

Abstract

У статті проаналізовано провідні концептуальні підходи до оцінки ефективності освітніх реформ у теорії освіти розвинених англомовних країн. Сформульовано авторську модель оцінки результатів сучасних стандартоорієнтованих освітніх реформ. Зроблено висновки про труднощі та суперечності процесу оцінки результатів реформ.

Item Type: Article
Subjects: L Education > L Education (General)
Depositing User: І.М. Гінгін
Date Deposited: 08 Dec 2008 13:59
Last Modified: 14 Aug 2015 14:31
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/985

Actions (login required)

View Item View Item