Свінціцька О. І. (2011) Експресивно-комунікативні особливості сучасного мас-медійного дискурсу у контексті естетики Б.Кроче. Гілея: науковий вісник. Збірник наукових праць / Гол. ред. В.М. Вашкевич (44). С. 429–441. ISSN 2076-1554
|
Текст
Download (144kB) | Preview |
Анотація
Проаналізовано експресивні характеристики мас-медійних текстів на основі естетичної спадщини Б. Кроче. Увагу зосереджено на «експресивах» Дж. Серля, «різних емоційних оцінках», «інваріантах ставлень» у мові М. Поповича як яскравому прикладі розвитку ідей італійського мислителя. Зроблено висновок, що експресиви мас-медійних текстів є результатом індивідуального «поетичного мислення» (інтуїції).
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | інтуїтивне пізнання, естетична інформація, експресиви, експресія, «слово як естетичний феномен», «геній» мови. |
Класифікатор: | A Загальні роботи > AZ Історія науки. Гуманітарні науки B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне) B Філософія. Психологія. Релігія > BH Естетика |
Відділи: | Інститут філології і журналістики > Кафедра журналістики, реклами та PR |
Користувач: | Виктория Игоревна Пустохина |
Дата подачі: | 11 Жовт 2013 06:07 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 08:57 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9926 |
Actions (login required)
![]() |
Оглянути опис ресурсу |