Мовнокомунікативні вміння як складова професійного мовлення майбутнього вчителя початкових класів

Підгурська В. Ю., Поліщук Т. В (2013) Мовнокомунікативні вміння як складова професійного мовлення майбутнього вчителя початкових класів. Проблеми філології в педагогічному дискурсі: збірник наукових праць (за матеріалами семінарів, проведених Експериментально-тематичним центром навчальної та науково-дослідницької діяльності ЖДУ ім. І. Франка в 2012-2013 н.р.) / За ред. К. Я. Климової. С. 66–70.

[img]
Preview
Текст
Download (326kB) | Preview

Анотація

передачі знань. Існує пряма залежність між мовнокомунікативними вміннями педагога й успішністю сприйняття і запам’ятовування знань учнями. Мовлення вчителя може зробити це сприйняття доступним і цікавим, а може й ускладнити його. Мова має не тільки інформувати, але й впливати на свідомість, почуття учнів, спонукати їх до міркування, до вчинку. Тому вчитель постійно має міркувати над змістом сказаного, над темпом, ритмом, логікою.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: Мовнокомунікативні вміння,функції мови, педагогічне мовлення, педагогічне мовлення
Класифікатор: P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Користувач: Н.І. Бєлова
Дата подачі: 11 Жовт 2013 11:36
Оновлення: 15 Серп 2015 04:47
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9934

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу