Вивчення класифікації фразеологізмів у курсі «Сучасна українська мова з практикумом» за напрямом «Початкова освіта»

Левківська О. А. (2013) Вивчення класифікації фразеологізмів у курсі «Сучасна українська мова з практикумом» за напрямом «Початкова освіта». Проблеми філології в педагогічному дискурсі: збірник наукових праць (за матеріалами семінарів, проведених Експериментально-тематичним центром навчальної та науково-дослідницької діяльності ЖДУ ім. І. Франка в 2012-2013 н.р.) / За ред. К. Я. Климової. С. 109–113.

[img]
Preview
Текст
Download (335kB) | Preview

Анотація

Знання української фразеології – необхідна складова частина мовнокомунікативної компетенції майбутніх учителів початкових класів. Програма навчальної дисципліни «Сучасна українська мова з практикумом» за напрямом «Початкова освіта» передбачає засвоєння не тільки загальних понять про фразеологічні одиниці, а й уміння визначати їх тип за співвідносністю семантики всього вислову до значення його компонентів.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: Українська фразеологія, мовнокомунікативна компетенція, класифікація
Класифікатор: P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Користувач: Н.І. Бєлова
Дата подачі: 11 Жовт 2013 11:29
Оновлення: 15 Серп 2015 04:48
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9941

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу